Sunday, May 26, 2013

Tahiception

Today I "helped" a friend set up an email account.

After setting it up, I wrote him an email titled "Aku rasa aku gay" from his own email account.  

---

Aku rasa aku gay tapi aku tak tahu. 

Aku tertarik pada perempuan tapi aku suka pandang lelaki. 

Entah lah. Kekadang aku mimpi. Mimpi yang tersangatlah indah. Akan tetapi mimpi-mimpiku semuanya ada lelaki. 

Ada juga hari yang aku ingin memegang tangan. Tak kisah lah tangan lelaki atau perempuan. Janji tangan. 

Mungkin aku gay. Mungkin tidak. 

Aku rasa ini semua inception dari Anwar Ibrahim. 

Mungkin ini inception dari rakan-rakan lelaki sejawatku yang selalu pandang-pandang, jeling-jeling and senyum-senyum padaku.

Adakah ini mimpi? Adakah ini nyata? Adakah aku sebenarnya aku?

Aku bukan gay, aku bukan gay, aku bukan gay. Aku ni LESBIAN!!!!!!!


-----

Terbangunku dari tidur inceptionku. Berpeluh. Basah kuyup. Aku merasa diriku....

OMG!!! I HAVE TITS!!!!! BIG FREAKING TITS!!!!

CALLING IN SICK TO PLAY WITH MYSELF!!!!! 


WOOT!!!!!!



The only shame in this is that I do not have his address book. 

Im sure he is changing the password right now. 


No comments:

Post a Comment